MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Måndagen en bra dag

Publicerad 2009-08-25 10:03:10 i Vardagslivet

Igår Var det Måndag.. Som Alla Måndagar så gillar jag dem...
Det har kommit nu på senare dagar...
igår så satt Jag Och Liam Och Max o käkade frulle ihop.. Mysigt..
sen begav vi oss till Dagis.. Lämnade av max.. Hem Igen... tittade på Våra bästa år.. Bloggade lite sen fick jag ett messs av carro...
Hon Undrade om vi ville hänga med o köpa blommor..
Hon Hade bestämmt sig för vad hon ville ha i rabbatten...
 Det blev Clematis sorterna Nelly Moser (Vit/rosa) Och Dr Ruppel (Ljusrosa/mörkrosa)
så jag tvär duschade Och på en kvart var vi redo att åka...
Carro och björn däremot var sega och kom ca 20 minuter efter det..=)
HEhe

Iväg..
Första stop på Växthuset..
Dom hade inte Dr Ruppel  men Smaken fastnade på XerXnes  En lilaviolett  Blomma i storblommig karaktär...
Efter lite Bollande med Ideer och annat så beslöt vi oss för att kolla på ett ställe till
och begav oss mot östra sönnarlöv..
ÖSBAB.... på ösbab hade dom allt möjligt kul...
alltid lika trevligt... Och Dom hade haft Dr Ruppel...
 Dock vad de slut...
Marktäckande Och Hosta/Funkior Inköptes  sedan hemmåt för att hämta Max På dagis...

Max  Blev super glad när jag kom Och jag berättade om att Björn Och Carro var med för att hämta
,Och att Vi skulle åka björns Bil hem... Så berättade Max för alla sina Kompisar att han skulle Åka Räzerbilen..
Och att den körde fort...

Han vinkade och vi sprang ut till bilen..
Åkte hem... bytte Om..
Sen åkte vi ut till önnestad  När krille Slutade Jobbet..

Ut Till Önnestad Och Där Planterades det för fullt...
Det Blev Mycket fint.. Och Faktiskt Mycket Mysigare i trädgården ..
Max Och Liam Fick Varsin Present av BJörn Och Carro..
Varsinn LeksaksMobiltelefon.. 
Verkligen Jätte gulligt av dem att Tänka på Mina Små...
Max Blev Halt förälskad i den direkt och snackade i telefon hela kvällen..

Björn och Krille Åkte Och Köpte Majs..
Och vi Käkade Majs Heeela Familjen Tillsammans..=)

 Det var gårdagen det..
Trevligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela