MalinBorglin

Det här funderar jag på!

i lördags

Publicerad 2008-11-03 14:23:50 i Vardagslivet

i lördags var max hos sin pappa över dagen..
och jag + min dejt (mikkan) och familjen var och bowlade... inte tokigt alls...=)
sträckte Ballen (ena skinkan ) och fick träningsverk i bowling handen .. men kom 3:a  mycket viktigt att påpeka då jag kom förre lennart ..=) för en gångs skull..=) mycket stolt över detta haha..

efter detta så åkte jag o miccii och hämtade lion fion och köpte godis.. sen hämtade vi upp max och begav oss hem till Oss för att ha film mys massa godis och läsk;P lykkat..

när vi väl sövt bebbarna så kollade vi på 3 skräkkisar.. alla helgona o allt..=)
gick o la oss vid 3 tiden någon gång efter att mina ögon var helt sönder..=)

och bebbarna vaknade kl 7 typ o jag förflyttade mig snabbt in i soffan till micci o nannade lite till medans boysen roade sig på max rum... bästa söndags morgonen på länge..

när vi mornat oss färdigt så klädde vi oss varm och begav oss för att köpa bullar... åkte till mamma o åt frukost sen lekte vi i vilda lag...
jag satte igång smågrabbarna så dom va helt svitt sen..
haha .. lion o max... världens sötaste... men snart får dom liten konkurens... ;P

iallafall.. vi klädde oss varm igen och packade barnen i varsinn vagn.. möttes upp med josse o mio och begav oss på
 promenad...
det var riktigt skönt.. vädret strålade o grabbarna somnade på 10 min... vi gick till lekplatsen på dagis så mio fick gunga och sen begav vi oss tillbaka...

efter en timme lite mer , promenad så kom micciis mamma o hämtade henne o lion sen  var kvällen given för lite matlagning och lugna stunder...

en lyckad helg må jag säga....

Men någon bebis.. det har det inte kommit än..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela