MalinBorglin

Det här funderar jag på!

känner mig helt svag i kroppen

Publicerad 2008-04-14 17:30:33 i Vardagslivet

Vart är vi påväg i dagens samhälle?
jag e helt förkrossad.
inte nog med att En 23 årig mamma Och hennes två (3år och ett år) barn blir överfallna i deras egna hem.
barnen brutalt mördade och mamman alvarligt skadad.
hur kan något sådant hända?
ska man inte vara trygg hemma.?
ska inte barn vara det oskyldigaste och mest älskvärda vi har?

det gör ont i mig när jag tänker på Mammans fortsatta liv.. hennes trauma. Hennes Barn , Hennes Allt han blivit Tagna ifrån henne på ett fruktansvärt sätt... Fy fan

Och bara en vecka efter blev en Mamma Och Hennes 5 åriga dotter dödade med kviv av mammans sambo .. oxå hemma i deras hem... Vafan....

men droppen..
Engla, Denna Vackra lilla Flicka som  så många andra barn cykla ensam hem en eftermiddag.
att hon bara så mycket som 500 meter hemmifrån flir bortförd av en sjuk männsika.
en sjuk männsiak som blivit straffad förr och inte ens borde få gå lös bland vanliga människor..
att han berövar henne på livet och så kallt gräver ner henne med mål om att ingen faktiskt ska få veta vad som hänt gör ju inte saken bättre...

Jag blir rädd..
ska jag aldrig kunna släppa iväg mina barn själv.?

Jag skänker Många ömma tankar till Er Mammor som råkat ut för detta.
och pappor.
hoppas ni klarar ut era liv.. att kunna få ett slut och kunna leva på med denna tunga sorg.
jag lider med er..
detta borde aldrig få hända...

Barnen är det vackraste som finns..

det finns inget straff i världen till dessa gärningsmännen som bringar rättvisa.. Inget....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela