MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Helgen som var

Publicerad 2008-04-14 18:06:52 i Hemma Bäst

i Helgen har jag varit hos Lina och kim
lina ska ha barn om ca 3 veckor och det börjar närma sig..
jag längtar riktigt och hoppas att allt kommer gå bra för dem på förlossningen..
men hon e stark och jag e övertygad om att hon kommer att klara det galant..

Flicka eller pojk vet vi heller inte.. spännande och fast än att de e en 50/50% så e de så jävla svårt för att bestämma sig på vad man ska gissa..

aaah.. jag längtar.. 

brunnet


Förövrigt så är jag brunnett igen... trivs bäst så...
och jag ska avslöja att jag det finns en person (förutom Mina Barn och Min Mamma) som får mig att må bra och vara lycklig ...
att få höra att Det Inte är ett Hinder att man e Ensamstående Mamma . Det var det bästa på länge!



Vecka 16
hela vecka 16 nu så är max uppe i småland hos sin pappa.. det är väldigt tommt.. men jag behöver det nog.. behöver sova ut .. få ladda batterierna och jobba ihop lite pengar dessutom..;P haha vilken kombination...
en av dagarna här omkring ska vi (jag o Mammi) även ner till hemmtrakterna i malmö o shoppa med mormor inför Min kusins bröllop som vi ska på den 10 maj...
ska bli kul.. har aldrig varit på bröllop innan.. joo min mammas såklart.. de va ju de bästa nånsinn.. men de va i våran trädgård och inte lika sträng klädsel ;p haha

Kommentarer

Postat av: munin

Publicerad 2008-04-14 18:49:48

Mina barn? Du har väl bara ett? =)Härligt att höra att det finns folk som får dig att må bra iallafall =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela