MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Att Måla Omvärlden I glada Färger

Publicerad 2007-01-18 09:59:48 i Hemma Bäst

Idag rednar det bara..! sogligt.
längtan efter värmen e stor.. Till sommaren när vi åker ut till Hölmine för att fika I det gröna gräset Eller gå ner till Sjön för att bada.. då har vi en barnvagn med oss.. med vårat lilla kryp i.. Jag längtar efter våran ängel.. som finns med mig varje dag men som ändå känns som om hon/han e så långt borta.
till sommaren Ska Jag visa dig Världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela