MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Vecka 20

Publicerad 2006-10-19 12:25:30 i Max & Liam

gick in i vecka 20 idag

bara 20 vckor kvar.. hur mycket som en   EVIGHET låter inte de..??
uusch va tiden går sagta...
vet ej vart jag ska ta vägen.. dagarna e såå långa o jag har inget att göra...
vill börja studera på Distans.. ska ta tag i det såfort vi flyttat till Bergagatan o kommit i ordning.. inte många dagar kvar nu... 11 dagar för att vara exakt .. sen bär det av...
va skönt de ska bli...

igår fick jag fixat o målat i allt som jag spacklat o lagat plugghål i väggarna här.. de blev jätte bra... syns ej att de varit skador på väggarna överhuvudtaget..=)

Mmmm fick den sköna nyheten om Att Anders Rundström blivit pappa igår,... en pojke blev det o han sak heta Oskar..
Grattis till er båda två..

Idag berättade oxå Chrille att han o Ella ska ha bebis..=) va glad jag blev för dem nu..=) dom e bara i vecka 9 än.. men de kommer gå bra tror jag=)
Ella har ju en son ( Alfons ) o dom kommer bli en sååån bra familj alla 4 .. GRATTIS...

De e ju min  tur den 14 Mars.. Längtar ..men som sagt 20 veckor kvar... oooh
i helgen beger jag mig Med min älskling till kristianstad För att packa ner mina grejer... och mysa..
kanske bäst att byta till Vinter däck på bilen snart med??! får ta o fixa det...

Lyssnar på Stone Sour - through glass

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela