MalinBorglin

Det här funderar jag på!

¤ Uppdate

Publicerad 2006-11-06 18:28:04 i Hemma Bäst

 oj nu va de längesen jag va här o rumlade...
jag har hunnit flytta , med min Älskade sambo till en Trea i "centrala" ljungby
det börjar bli super fint här o vi har nästan fått allt på plats...

Bebisnytt har vi med på Schemat...
vi va hos barnmorskan i Fredags och fick lyssna på Bebisens hjärta igen..
vi befinner oss i vecka 22 nånstanns där på mitten.. bebisen är ca 30 cm lång och väger ca 600 gram
haha sött...

jag har desvärre Järnbrist så de blir att knapra tabletter en tid framöver nu...

idag har det varit en bra dag måste jag väl påstå...
just nu håller jag på att baka muffins.. Chokladiga sådanna..=)
bellami ligger och sover på soffan och jag springer runt o småpular med allt möjligt här medans ugnen värmer dom små muffinsarna=)

det känns som om allt kommer lösa sig bra här.. jag trivs bra och magen växer för fullt.. Hon/han sparkar flitigt varje dag mest frammåt kvällning när man lägger sig i sängen eller på soffan o koplar av en stund..

har lite problem med att sova då jag har så fruktansvärt ont i svanken när jag ligger på rygg o magen blir lite tung o ömmar när man ligger på en sida för mycket,.. så det blir ett jädrans vändande på steken om nätterna...
påtal om nätter så jobbar Mattias Nattskiftet just nu.. 3 veckor.. jobbigt.. Ensam i sängen med... Men jag ska nog överleva..=)

nu blir de muffins ötande o tv tittande...
Flyttkort e postade.. kanske just du får ett i brevlådan snart...

=) kram //malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela