MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Värestorp

Publicerad 2013-07-28 15:30:41 i Vardagslivet

Igår var vi i värestorp .. Kollade på folk.
Vilket ställe. Men trevlig kväll.
Det blev mycket dansband, massa roliga upptåg och tillochmed några danssteg ihop :)

När parken stängt blev det Jam hos Fransson ... Helt underbart med bra usel musik :)

Idag nu när arbetandet är över ska jag få ordning i hemmet. Det ska städas och vikas tvätt så att kvällen kan avnjutas med filmkväll och mys i soffan :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela