MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Varit borta

Publicerad 2013-09-08 23:10:33 i Vardagslivet

Sorry !! Varit borta ..
Är lite off. Mycket som händer! Mår inte dåligt :)

Bara mycket att ta tag i .
Har mycket med barnen som går genom en fas med skola och dagis . Samtidigt som min skola dragit igång med buller och brak.


Det är roligt men mycket :)
Jag och Josef har kört igång igen. Det är det ända rätta eftersom han är den jag älskat och älskar av hela mitt hjärta ,
Vi har det jätte bra och han ger mig styrka och trygghet <3

I helgen är jag iväg på lite semester med pojkvän och svärmor , mycket kul:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela