MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Söndag morgon.

Publicerad 2013-09-15 08:47:04 i Vardagslivet

Barnen vaknar kl 06.40 och börjar leka väldigt högljutt med sina bayblades vilket fick min dag att börja dåligt.
:(

Fick ta ett snack med dem (5 snack) om att dämpa sig på morgon kvisten. Men funkade ej. Slutade med att vi blev ovänner och dem fick skilja på sig och leka var för sig. Så blev jag den elaka mamman än en gång.

Idag hade jag tänkt dammsuga och tvätta golv i lägenheten. Låg även och funderade över nästa sommar:) ska skicka in och få tag i sommarjobb i god tid :) tänkte jag :)

Roligt .. Vinternatta mina växter med inför kylan nu ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela