MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Fått mycket gjort

Publicerad 2013-09-15 19:18:43 i Vardagslivet

Max har varit hos en kompis idag och jag kvar hemma med Liam har tampats med trötthet och trots .

Ändå har vi hunnit med städ och tvätt vilket jag är väldigt imponerad av.
Jag har däremot tappat i min strikta diet. Levt orutinerat och inte räknat kalorier nu på hela helgen:/ inte ätit på mina fasta tider heller. Dåligt

Lovar att ta tag i det från och med nu!! Igen:)

Har även fått tid till att måla lite idag.
I middags när barnen var uppe hos mormor så satte jag mig och fortsatte på ett gammalt verk som bara väntat på mig. Kom långt. Men är inte klar än. Ibland så är det bara moget att fortsätta .. Ibland måste en halvklar tavla vila väldigt länge innan man får känslan av nästa drag. Idag var en sådan dag. Nu ska jag känna efter lite till :*

I den här takten blir jag aldrig klar till konstrundan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela