MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Tappat greppet

Publicerad 2013-09-11 17:28:38 i Vardagslivet

Är lite off. Tappat greppet och känner mig trött .

Vet inte riktigt varför och hoppas att det går över snart, kan vara "pms" eller liknande ..

Gick och la mig redan innan 21 igår och planerar det samma idag.


Idag inleder vi även projekt storebror , från och med idag får storebror vara vaken en hel timme längre än lillebror. Se hur det går och framförallt hur länge vi kan få ha det såhär. För det gäller att göra vardagen smidig. Undvika konflikter och bråk. Vi vill ju vara samms!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela