MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Skrev rapport.

Publicerad 2013-07-11 09:41:14 i Vardagslivet

Igår skrev jag färdigt alla rappprterna till floristiken . Tog många timmar och jag svär över dessa latinska ord. Men nu är jag klar. Trotts deadline imorgon... Skönt. Idag blir det totalt fokus på småfåglarna och dessas namn färg och typiska drag. Tenta imorgon :) det ska nog gå bra.

Kvällen innan tentan tillbringar jag med mitt malinhjärta. Lite musik och fokus inför prövningen. Har funkat förr ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela