MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Sökt lägenhet.

Publicerad 2011-12-19 22:53:22 i Vardagslivet

sökt en lägenhet som jag verkligen vill ha. ser hela mitt liv ordna upp sig. håller tummana. den ingår i mina planer för 2012 nyårslöftena är följande. 1. hitta en stadig pluggplats hemma och plugga mer och i tid. 2. börja måla ackryl igen.. stora tavlor. sätta känslor på print. ha utställning. sälja mina verk om det går. 3. börja simma. promera och träna om möjlighet finns, 4 göra upp en budget. leva sunt. jag är redo 5. lära mina barn allt bus jag kan. 6. värna om mitt förhållande. älska Josef kravlöst. Och stötta honom i hans beslut. Nu vill jag att ni funderar över vart ni är påväg.? tar ni hand om erat förhållande? vad ska ni förändra till 2012?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela