MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Julafton imorgon.

Publicerad 2011-12-23 22:26:48 i Vardagslivet

Mina barn har åkt. till Pappan.

det känns jobbigare än vanligt. Men idag har jag haft dem hemma. Vi har varit på Andys Lekland och sedan gick vi ner på stan. det var en väldigt bra dag och jag kommer att leva på deras kärlek nu en veckas tid.
Just nu sitter jag i Köpinge hos Josefs mamma och är propmätt, ätit massor med god mat. Gör mina skoluppgifter och funderar på när jag ska hinna färdigt min inlämningsuppgift. Imorgon, Julafton och mys hela dagen.

Vill önska er God Jul. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela