MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Hej!

Publicerad 2010-11-20 12:45:55 i Vardagslivet

Igår Var en Lugn Fredag!
och dagen idag började jag med Hela Årets sovmorgon.
hur skönt som helst. Stänga av ljudet på mobilen och vara Onådd.
vakna av sig själv och bara känna att nu kan jag inte sova längre.

Fundera på att kanske åka och träna nu.
hade jag behövt. känna mig lite nyttig.

Lördagen i helhet har ett Lugnt drag med.
ska titta igenom geografi och engelska NP proven.. som ska avskrivas i veckan som kommer.
i want to nail it!


ha en bra lördag ...!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela