MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Bloggar!

Publicerad 2010-04-08 19:16:05 i Vardagslivet

Idag Bloggar Jag mest för att jag behöver rensa..
Jobbat idag.. Kort dag.. Underbara Barn..
Mitt barn Däremot är inne i en Kris..
Max..
Han tjurar Från Morgon Till Kväll..
Han e hopplös..
han ska göra allt och samtidigt Inget alls..
Och Han skriker.. för han tror det hjälper..
åker in på rummet.. säge förlåt.. och börjar om igen..
Jag e helt slut i huvudet...
Helt slut...
Det är välbehövt med Barnfri Helg nu...
Han måste skärpa sig... såhär kan vi inte ha det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela