MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Skönt..

Publicerad 2009-10-20 11:40:23 i Vardagslivet

När Man tänker på det..
Så när man Tänker efter så är det Ett underbart liv utanför ljungby
Man läser jämt folk där ifrån som är besvikna för vänner sviker..
Vänner snackar skit..
Vänner dycker inte upp..
Vääner gör sii.. vänner gör såå..


Men är det vänner då?? Nej...
I ljungby finns Det inte många som Är kapabla till attt vara vänner..
Och dom få underbara stackars människor som finns där..
Dom skulle aldrig Såra en.. och aldrig ifrågasätta ..
dom är ärliga.. och dom litar på en lika mycket som jag litar på dem..

Buu för ljungby!!

Sedan Jag flyttade Till kristianstad har Jag inte haft en ÄNDA sådan buuhuuu du är min kompis och du svek mig upplevelse!

här har vi varann på en sofistikerad nivå.. vi drar jämt...
Vi funkar Underbart Ihop..
Respect...

ja.. det känns skönt...
Jag Älskar Mina Vänner... Dom är helt Underbara.. Helt underbara.!

Kommentarer

Postat av: Micca & Lion

Publicerad 2009-10-20 16:52:25

Och vi, ja vi älskar dig också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela