MalinBorglin

Det här funderar jag på!

The Days Of Our Lifes!

Publicerad 2009-03-30 10:40:59 i Vardagslivet

OMG!


jag e så sjukt beroende och har varit i många många år...
Men kan någon snälla slå ihjäl Billie.. henne pallar jag ej med mer...

att Halva Salem beger sig ut i kriget för att rädda Philipe e ju helt bissart...
att folk dör och uppstår om och om igen står ju oxå för att man börjar bli helt galen..

haha.. och inte för att tala om Cloe.. TELL HIM FOR GODS SAKE!!!

ja.. men lik förbannat måste jag kolla o se hur det går...

 haha

Kommentarer

Postat av: Therese Borglin

Publicerad 2009-03-30 12:53:29

Haha samma här! :D

Postat av: .:Lisa Follin:.

Publicerad 2009-03-30 14:11:19

Hej malin allt är bra med mig, trött efter jobbet bara!! vill du hjälpa mig att designa min blogg? om du hinner o vill förståss..vet nästan precis hur jag vill ha det. :)

ha en bra dag,pusssa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela