MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Tand blekning!

Publicerad 2009-03-26 10:49:11 i Vardagslivet

under min graviditet / amning köpte jag på mig tandblekning vilket man ej fick använda under den perioden. och nu tog jag tag i det..
eftersom jag slutat amma plockade jag fram grejorna och efter duschningen idag om liam sover så tänkte jag köra ett pass..
man ska ha skenan inne 15 - 30 minuter per gång max en gång per dag..
 sen så ofta man vill tills uppnått resultat.
 
vill klippa mig med.. tänker massor på det här och har kommit fram till att jag saknat min page.
men vet ej om jag vill ha det precis sådär nu eller vad jag ska ta mig till... jag vet iallafalll att jag vill bli av med det här fruktansvärda  långa tjocka slitna som hänger här nu...


dessutom har jag köpt ett par mirakelpiller.. ska hämta ut dem idag o börja testa... ger dom något bra resultat så ska jag rekomendera det. så håll utkik för mer noggrann berättelse om dessa mirakelpiller...=)
:D


XoXoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela