MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Pappa Eller inte Pappa?!

Publicerad 2009-06-12 12:55:14 i Max & Liam

Hej..

Frågan om Max Säger Pappa Eller Mattias till sin Pappa..
Han säger Pappa.. Han är mycket förtjust i sin Pappa..
Vilket är både bra och dåligt..

jag vet ej hur jag känner för Pappa Ordet.
men jag Skulle gärna vilja Att Krille Blev "pappa"
eftersom Han Verkligen bryr sig om Mina Barn och Tar på sig ansvaret Och Glädjen Som om det var hans egna..
Det är precis så det ska vara. Och jag tror defenitivt att Liam Kommer Kalla Krille Pappa..
krille Är den Ända Pappan Liam Vet om!!
Men Max Däremot Han Känner ju sin Pappa "pappatias" - som Max säger kommer alltid vara hans Pappa...
 Men Det kommer Bli som Med Morfar ..
Max har två morfar... Morfar "nalle" (Lelle som är mammas Man) Och Morfar (min Pappa)
Det Kommer säkerligen med tiden bli Pappa till både Krille Och mattias..
och jag tycker att krille skulle bli den perfecta pappan Till Mina Pojkar..
 för han bryr sig .
Han är rädd om dem och han ger dem den Kärlek och uppmärksamhet dom behöver och förtjänar!

Bollen ligger just Nu Hos Just Krille...
Att han ska känns sig bekväm med det hela...
För jag kan tänka mig , att som Ung Kille utan barn..
Så kan det vara Läskigt att bli kallad Pappa Helt plötsligt...
Men som sagt.. Han sa att han skulle bli Glad den dagen det händer...
Även om de kan bli en vanesak..=)

Kommentarer

Postat av: Anonym änsålänge..

Publicerad 2009-06-12 22:05:42

Jag tror att det är svårt det där..Jag har min flicka från ett tidigare förhållande,träffade min nya när hon var två och hon kallar ofta fortfarande honom vid namn trots många år tillsammans. Men det beror antagligen på att jag inte har himlat eller undanröjt något,utan varit rakt på sak och berättat om hennes pappa. Hon vet att han finns men att han är ute ur bilden,ja.. det är så himla svårt det där.

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-06-13 11:20:27

Jag blir så stolt över dig Malin när jag läser din blogg! Du är ensam med 2 barn, lyckats skaffa dig någon som är snäll och älskar dig & barnen trots att det inte ens är hans barn + att du får en vardag att gå ihop. Jag är gravid igen och kan inte annat än hoppas att jag kommer få det lika bra som dig :) Kram på er/Sandra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela