MalinBorglin

Det här funderar jag på!

DailyMotion

Publicerad 2009-06-08 15:31:42 i Fest & Party

Hej

Pratade Nyss med Carro på Msn..
Hon Lägger upp Filmer Privat På sin Dailymotion.com sida för vänner och familj att titta på..
Så att familjen som bor så långt bort kan följa hennes Lilla Alva i utvekklingen...
Härligt..
Och jag skaffade mig direkt ett konto och började lägga upp Filmer På Pojkarna..
så VÄNNER OCH FAMILJ... Vill Ni följa pojkarnas utveckling så bli medlemmar på

http://www.dailymotion.com  Och bli vänn med mig där.. så kan ni får titta på Filmerna..
*
Ett super Bra Tips...
och Jag kommer skriva här med när jag lägger upp nya filmer... Privata som ej Privata!!

Xoxoxo

Tack carro=)

//Malin

Kommentarer

Postat av: carro

Publicerad 2009-06-09 12:45:53

Vasse go girlisen :) Hoppas du mår liiite bättre nu

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela