MalinBorglin

Det här funderar jag på!

vårstäd på 7 dagen

Publicerad 2009-04-02 13:15:10 i Vardagslivet

Idag är det dag 7.. o jag e pigg.. solen strålar o det är härligt..
bantandet går som det ska och idag var jag i mina jeans som jag hade innan jag blev med Liam.. (stl 36 ) woooho...
det går fin fint detta...

gjort min  en veckas firande med en fika på stan med Mamma Loka och en apelsinsnitt det var jag värd..
oxå inköpt ett par rosa strumpbyxor och två par solbrillor åt Max...

En shoppoholics bekännelser?

jag borde låsas in dåm jag inte kan sluta shoppa.. köpt 5 par skor denna månaden och lagt undan ett par på scorett som jag bara måååååsta he.. så jävla snygga.. jag kommer att bli oemotståndlig i dem.... ÄLSKA!!


lite  bilder på våren och min trädgård där jag pysslat lite nu på eftermiddagen...

     

     

Xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela