MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Till Sanna

Publicerad 2008-09-15 19:56:29 i Vardagslivet

Till sanna som lämnat en kommentar på mitt förra inlägg här i bloggen "magen uppdate"
Hon undra om jag inte kunde skriva i bloggen vem som är pappan till Min nya bebis...

sanna valde att inte kunna låta sig nås genom mail eller någon egen blogg så jag får svara henne här...
Jag skulle kunna berätta..
men skulle du då veta vem han är?
Känner vi samma människor?
Känner jag dig?

jag har valt att inte skriva något här och nämna namn.. 
men kännner jag dig.. så maila mig.. så kan jag berätta det..

Mvh Malin
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela