MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Imorgon

Publicerad 2008-08-11 15:24:58 i Vardagslivet

Imorgon är det Umgängeshjälp på prisma där Max Pappa Får lämna ett drogtest sen träffa sin son med  2 st neutrala personer som är med så att allt går lugnt o sansat till utan bråk utan skrik..

jag ska då lämna in papper och redogörelse på allt... Har brännt ut  en skiva med bilder och filmer på "hans" olovligheter
och som styrker att det jag berättat och sagt hänt och hur det varit.. att det faktiskt stämmer..
så nu kan Mr inte sitta och säga att jag ljuger då det framgår tydligt att jag inte gjör/gjort det.. så nöjd är jag över att lögnstämpeln suddas suddas suddas...
kanske att han mamma borde få ett exemplar..

om dom mot förmodan vill ha mer bevis.. så har jag ögonvittnen med.. som jag kommer att dra in i leken.. som lämnat sit godkännande till mig om att jag får lämna deras uppgifter så att rätten själva kan ringa och prata med dem...
finns ännufler vittnen.. men som säkerligen Jobbar på "hans" sida...

kan vi äntligen snart få ett slut på detta...
kan Jag och Max få leva i ro...


Vi ska dessutom flytta...
den 1 september.. till öllsjö.. en trea.. marklägenhet...
väldigt efterlängtat.. har oxå fixat så att max ska få komma till ett annat dagis där ute med.. väldigt fint.. passar bra o i en toppen miljö med öllsjögård fullt med djur intill.. hästar getter gristar med mer... vilken kanon miljö...

idag är max på dagis iallafall.. första dagen efter semestern.. han skenn upp som en sol när vi gick in genom grindarna... lite blygt gick han in o kollade om alla leksakerna var kvar.. och medans jag hängde upp regnkläderna la in extrakläderna och fyllde på blöjkorgen så hade han funnit sin plats igen....
dom vinkade så glatt i fönstrett sen promenerade jag hem...
snart e det dags att hämta... o gissa om han kommer att ha mycket att berätta om..=)
jag verkligen älskar honom...! sååå min max

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela