MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Ur Robins!

Publicerad 2006-12-01 10:20:56 i Vardagslivet

Jag måste ju ha in hela klippet från Praktikanten hos Robins...!

fellipa bark fråga om hon fick praoa på programet Robins och självklart fick hon det..!


-Välkommen hit fellipa.!
Vad fin du är!

- Jag, jag har plattångat håret.!

- du, du fick ju besök av din kompis monica igår, du skulle visa henne runt lite på vår redaktion och så vi kan väl titta på det vi spelade in lite.

-Ja

Klipp!


Monica:
-Hej fellipa

fellipa:
-Hej Monica, och välkommen till sverigestelevision

Monica:
-Tack, vart är kändisarna nånstanns?

Fellipa:
- dom är här inne

*dom går in på redaktionen*

Fellipa:
-Och här är min arbetsplats Robins!

Monica:
- där är robin

Fellipa:
-Ja

Monica:
-säg hej till honom!

*robin går förbi och flickorna står knäpptysta*


Fellipa:
- han är påväg på ett väldigt viktigt möte

*robin går in på toa*

Monica:
- Han är rätt söt faktiskt

Fellipa:
- ja, ja .. Jag tror att kändisarna är hitåt

Monica:
- Okej, säg till om du ser nån kändis o så.

*det kommer en man gåendes*

Fellipa
-ursäkta, är du en kändis

Mannen:
-nej

Fellipa:
-varför?

*dom går in i studion*

Fellipa:
- det här är själva robins studio!
kommer du ihåg när jag var med i förra programet?
då satt Clabbe Här och jag dansade här

Monica:
- ja


Fellipa:
 och sen efteråt frågade jag om jag kunde vara i idol tjugotu .. tusensex
och då sa han , tyvärr för du har ju glasögon!

Monica:
- sa han verkligen det

Fellipa:
- JA, dom e ömtåliga, asså de e ju faktiskt glas det här monica!


*dom låssas göra ett program*


Monica:
- Välkommen hit vad heter du?!

Fellipa:
- Fellipa Bark!

Monica
- hur länge har du varit känd?

Fellipa
- sen det blev höst, ungefär.

Monica
- Vad Tycker du kännetäcknar en bra artist?

Fellipa
- att ehh man har eeh.. glasögon!
avbryter - Nu måste vi gå och dricka kaffe

Monica
- Jag dricker inte kaffe

Fellipa:
-jo

Monica:
-Har du börjat dricka kaffe?


Fellipa:
- Ja


Monica
- Varför det?


fellipa
- för att man gör det på tv!
Smakar äckligt


*stöter på robin i trappan*


Fellipa
- Hej robin nu skulle det nog smaka bra med ett litet kaffe

Robin:
ja, Tack


Fellipa:
-Skål


Robin
-Skål, Dricker du kaffe?`


Fellipa
- ja,


Robin
- Okej


*robin går in i ett annat rum och fellipa står ensam kvar med sitt kaffe*

Fellipa:
- Mmm det var gott *smuttar på kaffet o ser livrädd ut*
Aj lave You!

TILLBAKA I STUDION


Fellipa:
- viste du om att aj lave u?

Robin:
- nej, jag visst, visste inte det faktiskt..

Fellipa:
- nej man kan ju inte vet allt!
jag har faktiskt förberett en pressent till daj!


ger Över*

- Det är både ett budskap och.. och sen så så är det en kudde oxå.!

DU DUGER SOM DU ÄR ... HÄLSNINGAR FELLIPA!!

Kommentarer

Postat av: Råttan

Publicerad 2006-12-19 23:49:02

haha. Det var bäst. usch orkade du sitta o skriva ner allt det.. duktigt.. Jätte kul :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela