MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Föräldra gruppen idag

Publicerad 2006-12-07 12:22:13 i Max & Liam

hejje.. idag gick vi in i vecka 27....
ska kl 15.00 på föräldragruppen.. sista gången innan jul idag=)
ska bli trevligt .. se om janette e där eller om hon e på förlossningen nu kanske..

idag har jag ont.. tryckt i mig några alvedon.. väntar på att de ska släppa..
undrar vad dde e den syssla med där inne dessa dagar när det känns såhär..
men de går väl över.. får ta de lugnt bara...


senare i eftermiddag ska jag o lina ta oss an våra räzerpärlor (bilarna) dom skall städas o göras julfina..=)
skulle behöva få in min stereo i den med.. men de kan jag inte själv .. så  de får vänta...


jag skulle lägga in den goda nyheten om min Mamma med... Hon e nu officiellt den bästa körskoleläraren ... hon har gått om alla o e den på listan som får igenom flest elever till körkortet...
MIN MAMMA e DEN BÄSTA..!


Vecka 27    (7 dec - 13 dec 2006 )
Kroppen: Man kan sova lite oroligt på nätterna när man har kommit en bit in på graviditeten, ofta störs man av att man måste gå upp och kissa. Många upplever också att de drömmer mer nu, ofta om förlossningen eller om barnet. Det är troligen kroppens sätt att förbereda sig mentalt, man kanske inte drömmer mer, men eftersom man vaknar oftare så kan det vara så att man kommer ihåg drömmarna bättre.

Barnet: Musklerna på armar och ben blir starkare och ibland kan barnet få in en riktig fullträff mot revbenen eller mot urinblåsan, vilket kan göra ont minst sagt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela