MalinBorglin

Det här funderar jag på!

En kram av längtan

Publicerad 2006-12-03 13:04:40 i Hemma Bäst

hejsan..
jag e inne i vecka 26  halvägs mot vecka 27... tänka sig hur snabbt det går nu...


Vecka 26    ( 30 nov - 6 dec 2006 )
Kroppen: Det är vanligt att man får häftig kramp i t.ex vaderna när man är gravid, ofta när man sover. Undvik att sträcka på tårna, om man trots allt känner en begynnande kramp kan man motverka det genom att vinkla foten uppåt eller trycka den mot fotändan av sänggaveln.

Barnet: Nu är barnets hud lite tjockare och inte lika genomskinlig längre, skelettet hårdnar alltmer. Barnet kan nu öppna och stänga sina ögon. Huden är ganska röd och skrynklig men skyddas av vernix-lagret.

// ska nu snart ner på staden.. ska åka o hämta pizza till mattias som e bakfuller...
=(

sen blir de julskyltning...!
me lina.. lina min fina ballerina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela