MalinBorglin

Det här funderar jag på!

ISE 14 april hbg <3

Publicerad 2013-03-21 11:24:16 i Vardagslivet

Hejjjja..
 
 
Den 14 april beger vi oss till hbg för att svira till det med Imperial state electric..
Ingen har idag undgått att jag är världens största ISE fäään..
Längtat sedan i somras till nästa spelning att kunna atenda=)

Nu närmar det sig med stormsteg
igår kunde vi lyssna på Dolf och Nicke som pratade i bandit rock-kanalen.
där talades det om nya versionen av popwar som släpps 20/4 (jag har beställt den i början av veckan)
och även diskuterades deras närmastliggande turne i europa.
Kanske ska en USA turne (nordamerika) följa i juni..

Sverigespelningar helger då och då.
Inget datum för nya albumet (reptile brain music) som är färdigmixat dock.
Väntar vidare.. <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela