MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Skola

Publicerad 2013-07-29 07:35:05 i Vardagslivet

Idag åker vi till horna för att samla insekter :) räligt men spännande. Vi har som uppgift att rapportera in 12 arter (6st/person) jag och Janni och vi är färdiga med 8 utav dem så bara att kämpa vidare nu :)

Dem har lovat regn mellan 9-10 men just nu är det klar blå himmel .. Det blir regnjacka i väskan iallafall. Lunch ska packas , ostknäckemackor och kokta ägg när man inte får tillgång till micro. Självklart även frukt i mängder :)

Det ska nog gå riktigt bra det här
Laddar inför morgondagens kvälls exkursion :) bästa med kvällen är art vi kan ha långbyxor och tyckande kläder utan att svettas ihjäl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela