MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Mår inte bra!

Publicerad 2013-07-17 11:26:51 i Vardagslivet

Mår illa, yrsel, magont och med en känsla av att jag ska svimma när som helst:/

Helt kraftlös i armar och ben och dessutom somnar/domnar fötterna bort med jämna mellanrum.

Började smått för tre dagar sedan blev trött och hade ont i magen, en skarp känsla mitt i magen som
Inte påminde om magkatarr. Sov bort en bit av dagen och åt nexium. Igår blev det värre. Gjorde ont hela dagen och mådde mycket illa. Tog tabletter utan resultat. Idag är det riktigt illa. Mår jätte dåligt.

Somnade med barnen igår vid 20 och sov till 9 idag. När jag reste mig ur sängen kändes det som om jag skulle spy. Svettades, kämpade med att Kunna gripa tag i mina kläder och ta mig till toa. Yr och stapplande höll jag mig i allt på vägen dit.

Är fortfarande helt matt och trött . Mår illa och blir svimmfärdig såfort jag reser mig upp. Har ingen ork och ingen kraft i kroppen. All mat äcklar mig. Vad är det som är fel? Har tagit nexium idag med men det hjälper ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela