MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Känns redan mycket bättre .

Publicerad 2013-07-24 22:49:09 i Vardagslivet

Har lugnat sig mycket i handen .
Gör inte alls lika ont.,

Ikväll har jag varit med Nikoletta och några till på bishops och tagit en öl för att fira Nikoletta som fyllde år igår,
Väldigt trevligt men det blev en tidig kväll,

Var hemma redan 21.30 då gick jag upp till mamma tog barnen på armen och traskade hem och la dem i sina egna sängar. Vill ha dem hos mig <3

Nu sover dem. Jag har gjort matlåda till imorgon och nu ska jag med sova :))

Godnatt och sov gott på Er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela