MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Imorse

Publicerad 2013-07-31 15:55:18 i Vardagslivet

Vi tömde våra fällor imorse och endast ett kap. En skogssork hade låtit sig fångas .. Så söt och liten . Efter en stund i våran beskådning fick han komma ut i det fria igen.

Vädret idag har varit vansinnigt. Ösregn och åska växlat med totalt solsken och 26 grader .. Mitt huvud värker och jag är så trött .. Om en liten stund är det dags att ge sig ut för att hämta små barn hos kompis i vä. En sådan där trevlig dag hos vänner idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela