MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Whaaaaaaaa

Publicerad 2013-08-07 19:18:20 i Vardagslivet

Ensamstående tvåbarnsförälder? Eller fler barn? Hjälp mig?!!! Hur klarar du det?


Jag är helt tappad, alla grejer som ska fixas, papper som ska skrivas på och lämnas/skickas in. Leva ett drägligt liv på studielån och försöka hänga med i svängarna. Jag är helt slut som artist, .

Det är mat, tvätta, städa, handla, plugga, sport, dagis, simning, skola, möten, dusch-badning, underhållning med mera och inte för att tala om alla måsten med lappar, underskrifter, anmälningar, inbetalningar och tider att passa.

Jag e helt förstörd . Hur bär ni er åt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela