MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Sluta äta godis

Publicerad 2013-08-11 10:39:18 i Vardagslivet

Det där med att sluta äta godis!
Jag har verkligen försökt 1000 ggr. Det brukar bara leda till värre krängande förutom denna gången. Och jag har ingen aning om varför, jag var nog bara redo.

Tror oxå att det handlade om storleken på förändringen. Det gäller all alkohol, godis, läsk och sött. Allt socker förbjudet. Även popcorn och chips ...

Samtidigt ändrade jag min kost. Har aldrig haft några rutiner men nu äter jag vart tredje timme och har ett kcal intag på 1250/dag

Mår bra och är motiverad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela