MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Sitter i stillhet

Publicerad 2013-08-07 07:31:03 i Vardagslivet

Alla killarna sover.
Borde väcka barnen. Men nämns ej när dem sover så sött. Ska se till att ner mackor och packa väskan till skolan innan jag kör upp dem.

Halvdag för mig idag, sen snabbt fixa med papper inför skolstart. Sen hem och plugga lite till.

Tentan närmar sig med stormsteg och jag får panik över allt som ska få plats i huvudet. Vet att jag sagt det förr men denna gången vetifan om det kommer gå vägen :/ hjälp :0

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela