MalinBorglin

Det här funderar jag på!

PW <3

Publicerad 2013-08-20 14:45:05 i Vardagslivet

Jag och hjärtat tog en PW igår eftermiddag.
Det blev en runda på nästan 7 km. lagom långt men kan väl förlängas så småningom.
Det var en trevlig runda det där och vädret var underbart.
har börjat använda mig utav en App: Funbeat som mäter rundan man traskar samt vilken genomsnittlig hastighet per km.

Vi tar en promenad ikväll med.
ska hämta upp kidsen på dagis res, fritan nu snart sen hem och greja med middag. efter middagen får dem mysa med mormor en timme så jag kan ut och promenera igen.

här ska fläsket rastas=)

Över till något helt annat.
lägenheten ser ut som ett kaos.
klädkaos.
jag försöker rensa bland våra kläder. smått, slitet, tråkigt ska väck..
går sådär och nu är de kläder överallt istället.. blöö.

det är så svårt för man vill ej slänga saker i onödan, man tänker lite som att meeehn de kan va bra att ha, jag kan ju använda den nån gång, eller om jag bara går ner nått kg till så passar dessa. haha.
det händer aldrig. Hjälp mig finna styrkan att slänga skiten=)

Skulle behöva ta tag i rensning på fler ställen, jag har så fruktansvärt mycket grejer överallt. helt sjukt.
Först och främst måste jag komma igång med kläderna och sen får jag ge mig på källaren så att vi får in växterna över vintern sedan. Det lider ju tyvärr mot sitt slut för värmen nu..


Nej slutpratat, ta tag i grejerna istället =)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela