MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Morgonstund

Publicerad 2013-08-21 07:57:32 i Vardagslivet

Ätit min frukost. Ska strax samla ihop barnen och gå mot skolan och sedan vidare till dagis, .. Börjar dagen med en lång promenad. Ska gå längre än gårdagens 9km iallafall, räknar med ett par km till:)

Sedan är det tenta plugg som gäller.
Tenta på fredag och jag har dålig koll på familjerna ..
Gäller att lägga i en växel till. Går allt hem så släpper vi fokus på det framåt helgen och unnar oss något skoj istället:) i kombo med städning....

Sådär, nu börjar onsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela