MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Maglehemsfestivalen 2013 <3

Publicerad 2013-08-12 20:23:20 i Vardagslivet

lagt in bilderna från festivalen i datorn nu men det blev inte så mycket. hade ju bara med kameran en dag och blev bara fotat efter mitt pass i kassan.
 
lovar att bättra mig till nästa år.
lovar även att bjuda på dem bilderna som blev av detta året=)

Jag hoppas innerligt att ni som var där, med oss och festade, njöt och levde, kommer tillbaka nästa år igen.
och jag hoppas att  ni som missade det och ni som inte hade hört talas om det tidigare men som vet nu. Att ni kommer och lever festivalliv med oss. <3

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela