MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Maglehem

Publicerad 2013-08-04 10:50:53 i Vardagslivet

Idag lider det mot sitt slut.

Gårdagen var lång och idag är jag mer än trött. Efter en jibbig morgonen förlovning och stress fick jag med mig grabbarna till festivalen och kunde börja jobba. När mitt pass i kassan var slut så hamnade jag uppe i köket och hjälpte till där ett tag. Han precis färdigt så att jag kunde titta på Josef och calle spela och därefter titta på vaganza . Sen började nästa pass i kassan . Lugnt och skönt och alldeles lagom dag med rätt lång. När jag slutade vid kl 00.00 så satt jag kvar en stund. Sen packade jag in mig själv i baksätet på bilen och sov en stund, tills dem andra var klara med scenpackandet. Tror vi åkte hemåt vid 04.00 tiden.

Nu är jag uppe igen . Ska åka ner och hjälpa till en stund idag med .!
Ska bli trevligt .

Festivalen var super . Ses nästa år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela