MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Kan inte sova

Publicerad 2013-08-25 04:11:57 i Vardagslivet

Sov gott, sen hände något. Jag vaknade till och insåg att jag var ensam i sängen, blev orolig och vaknade ju till helt. Började frysa och kan nu inte somna om,. Blev jätte orolig. Typ aldrig känt känslan såhär innan . Inte som när man blir orolig för att barnen mår si eller så. Utan detta bar bultande hjärta riktigt hårt. Och ont i magen som fan. Huttrade och skakade massor. Fick ingen kontakt och oron eskalerade .. Började gå igenom alla scenarion i huvudet? Vad kunde ha hänt honom påvägen hem:0

Men så kom ett svar... Han är på efterfest med grabbarna.. Sjuk lättnad.
Då kan man fråga dig hur ofta någon råkar illa ut i Kristianstad en tidig söndags morgon :0


Nu sitter jag här klarvaken. Kollar på tv . Borde somna om. Men kan ej. Får väl sitta här och vänta in honom :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela