MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Gått in på vecka två

Publicerad 2013-08-17 19:49:59 i Vardagslivet

Idag kom första jobbiga sötauget.
Jag letade förbrilt runt efter en lösning och hittade lchf chokladbollarna.
Malda hasselnötter, kokosflingor, smör och 70%ig choklad en skvätt grädde och en skvätt kaffe. Det blev bra!! Det blev mäktigt och två sådana sen var jag totalt botad.

Nu är jag lite illamående och äckelmätt istället. Läste lite allmänt om olika dieter idag soja och majs är tydligen lika dåligt som gluten i olika bemärkningar så det gäller att läsa på. Så man inte försöker vara nyttig och byter ut något mot ett annat alternativ som är lika dåligt :)

Jag håller på att bli tokig på mina barn. Dem river huset. Är helt vilda och skriker högt. Tänkte låta dem hållas.
Låter dem vara uppe tills dem somnar ståendes. Se om det är så roligt som dem tror!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela