MalinBorglin

Det här funderar jag på!

En kort tid utav välbehag

Publicerad 2013-08-19 20:32:10 i Vardagslivet

Känner att jag mår så jäkla bra tillsammans med min familj.
Mina barn som just nu är inne i stora genomgångar i sitt liv har små kriser titt som tätt och vi kämpar oss genom dem.

känner att trots Liams humörsvängningar och utbrott så mår vi så bra ihop. vi är frikostiga med kärleken och pussas och kramas mycket. Liam är en tuff och envis person som inte har något som helst tålamod, hmmmmm precis som sin mamma=)

Max däremot är en väldigt mild och lugn person som är försiktig och enslig. Han kräver mycket kärlek och omsorg och massa beröm och stöttning. han har också mammas dåliga tålamod men fungerar helt annorlunda jämfört med mig och Liam. Vårat trygga kort i familjen är Josef. Josef är vår sten och vi älskar honom enormt mycket alla tre.
Josef är lugnet själv samtidigt som han har barnasinnet och kan ge pojkarna massor av "grabbtid"

Det spelas tvspel, busas och grejas med alla möjliga upptåg, samtidigt som han stöttar mig i alla jobbiga situationer, 

Jag försöker alltid kompensera och visa min tacksamhet genom att underlätta, skapa balans och se till så att alla mina  hjärtan, min familj mår bra och allt dem ska göra och gör flyter på.   Jag är lyckligast i världen när jag är med mina grabbar...

Mina Grabbar är bäst <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela