MalinBorglin

Det här funderar jag på!

egoistisk men givmild

Publicerad 2013-08-12 21:21:19 i Vardagslivet

mitt självförtroende är påväg tillbaka.
sakta med säkert.
jag trivs med mig själv mestadels och jag delar gärna med mig utav allt jag kan till dem jag Älskar.
jag sätter ömhet, givmildhet, förståelse, respekt och tillit högst upp på listan.
jag ger mina nära och kära allt.. skulle göra allt för dem.
min familj. mina killar. dem är mitt hopp. J har gett mig min tillit, min ömhet och min självrespekt tillbaka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela