MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Bara jag och Max

Publicerad 2013-08-30 08:46:55 i Vardagslivet

Bara jag och Max hemma inatt. Lugn och skön morgon och promenad till skolan. Saknar lillebror , men han är hos mormor och får sova ut .. Det behövs ibland så att det inte är nån storebror som stör och väcker en vilket innebär att man blir gnällig, trött och grinig.

Idag bör min bil bli klar på verkstaden. Barnen ska åka till sin pappa och jag ska köra till Karlshamn ikväll :)
Josef ska spela och jag har inget bättre för mig ..

Igår tog jag ur ringen i näsan, färgade håret/utväxten mörkbrun och tog hand om min hy, ögonbryn och naglar:) känner mig helt ny idag. Vilken skön känsla. Hinner inte med det där i vardagen och utväxten var säkert en 7 cm nu... Ibland får man ta sig lite tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela