MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Kontakt i norr

Publicerad 2012-09-02 19:20:03 i Vardagslivet

En tjej vid namn Erika, bosatt i Ånge har den underbarade lilla IllerValp jag någonsin lagt ögonen på och jag vill ha hem honom. Han heter Coal. Men det är över 100 mil dit. varför händer detta. Han hadde fått det som en prins här hemma med mig.
typiskt.

Idag är jag dessutom depp. Massa bråk på olika fronter och gnabb. Kanske har jag tagit ett steg ut ur något jag trodde skulle finnas för alltid.? kanske öppnar det nya dörrar. men just nu mår jag bara dåligt.

Jag har börjat längta hem, hem till Malmö. av någon anledning. men kännner samtidigt att de blir jobbigt att ta tag i och flytta allt igen. Får se om jag finner styrkan när jag tagit mig genom denna jobbiga patch jag nyss gick in i.
om inte så är vårt hem just nu helt fantastiskt. preics som ett hem ska vara.

Med en illervän i familjen. Coal för mina alldra största drömmar. hade jag haft en helt ny riktning där jag nu läser på alla forum, bloggar info sidor om hur man uppfostrar. hur man lär och lever med sin nya kamrat. Han är efterlängtad. Men hur ska jag lyckas ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela