MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Vänner och ovänner

Publicerad 2012-11-20 12:13:17 i

Påstådda vänner .
Vänner är inget som
Kommer och går genom
Livet. Händer det så handlar det om något annat. För de vänner jag har och som Jag älskar, har kommit in i mitt liv vid olika tillfällen. Därefter har dem stannat hos mig. Jag håller dem
Allihop så nära inpå och varmt om hjärtat, samtidigt som jag tydligt ser att det aldrig var rätt när folket försvinner.

Sabina, Malin, Malin, Malin ;) , Lina Linda ,Lina och Sandra som bor såå såå långt borta även om ni bor så långt borta så älskar jag er och tänker på er jämt

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-11-23 11:51:56

Jag då:/

Svar: Du finns alltid i mitt hjärta =)
Malin Borglin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela