MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Max och Liam

Publicerad 2012-11-19 15:29:52 i

Max började för tre veckor sedan på fotboll . Och på söndag börjat han även på en klubb inne i stan. Träning två gånger i veckan . Tors och söndag, för min stora stjärna .. Han trivs så bra och tycker verkligen att det är super kul. Samtidigt har jag anmält Liam lilla stjärnan till gymnastik så han får röra på sig och få utlopp för sin kreaktiva och livliga sida. Han kommer gympa på torsdagar innan fotbollen :) smart lösning:) så är han trött och lugn bär det är Max tur sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela