MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Julklappar

Publicerad 2012-11-20 11:23:17 i

Liam fyller 4 år på torsdag nästa vecka. Det börjar även bli dags att skaffa julklappar. Idag ska jag ut och kolla läget.

Liam önskar sig så mycket så ska inte bli så svårt :))
Max är dock väldigt konsekvent med sitt önskemål om trummor (hmm undra vart han fått det intresset ifrån) så jag går väl ge med mig och dra nytta av min särbo :)

Köpa trummor . Placera lilla trumsetet intill stora ute i köpinge. Josef ser fram emot att lära honom. Och han (Max) är redan med nere i repan så mycket han bara kan:) och får, .

Liam igen!
Han önskar sig en hund som härmas, det är något nytt. Hunden upprepar samma saker som du skälv säger och Liam är såld!! Så idag ska mamma ut och leta.. Lycka till mamma (tack!!¡¡)

Ska även fylla adventskalrndern. julkalendern:0 24x2 små saker att fylla dagarna med, en utmaning det. Ge mig gärna tips om ni har något. Kan behöva all hjälp jag kan få .

:*

Kommentarer

Postat av: Malin Olsson

Publicerad 2012-11-20 12:20:35

Vi kan leta småsaker till kalendern på fredag?? =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela