MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Pw

Publicerad 2012-07-20 11:14:47 i

Startade morgonen med power Walk på fastande mage. Hittade mina gamla gympa skor i garderoben och efter 4 km i ösregn kom jag på varför jag inte använder dem skorna längre. Där e en skarv vid hälen och nu 6 km senare har jag skoskavet från helvetet. Aj aj aj . Skit med . Kommer inte kunna gå lika bra nu. Får införskaffa skavsårs plåster . Så ont i hälarna ont i lår och ankel. Haha . Får skaffa mig bra skor. Vilka ska man köpa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela